tiistai 25. helmikuuta 2014

Päivä kerrallaan, viikko kerrallaan.

Mä oon niin raiteilla tän mun syömisen suhteen! JEE! Eilen ja tänään kalorit pysyneet upeasti 1500 alapuolella. En ole vielä liikkunut, joten ei mulla edes ole nälkä. Keittelin eilen iiiison kattilallisen tomaattikeittoa, tomaatit oli vaan euron kilo! Sekaan heitin vain sipulia, liha- ja kasvisliemikuutiot, valkosipulia ja vettä, vielä tuoretta oreganoo ja tarjoillaan raejuuston kanssa, hyvää on. Sitä ois nyt sitten muutamaks päiväks. Taas kuva ois kiva-osastoo, mutten mä taas muistanu. Rahkaa vetelen pari kertaa päivässä marjojen kanssa. Yhden hedelmän syön ja leivän päällä paaaaljon kasviksia. Eilen söin kyllä salaatinkin. Hyvin pärjää eikä oo nälkä.

Aloitin eilen illalla mun pitkään mielessä velloneen projektin, eli syksyllä ostetun vanhan ompelukoneen tuunaaminen sivupöydäksi. Putsailin koneen pöydän metallisen alaosan ja maalata tössöttelin kermanvalkoiseksi. Kyllä siitä varmaan ihan magee tulee. Kone on merkiltään Central Bobbin. Maksoi 40 euroa, 10 euroa maalipurkki, eli kyllä tässä ihan riittää rahat ruokaankin. Kivaa kun on jonkunlainen projekti, tulee vähän muutosta arkeen.

Mulla jatku edelleen toi mun vatsan ahdistus ja oon tullut siihen tulokseen, että se mikä siellä turvottaa, on rahkajogurtti mitä oon nyt pari viikkoo vedellyt. Täytyy siirtyä takaisin vanhaan kunnon normaaliin maitorahkaan. Onneks viimeset purkit on tänään menossa.

Vkloppuna on taas menoa, vähän ruokailua ja sen semmoista kaupungilla. Yritän henkisesti valmistautua siihen että neljän seinän sisältä joutuu poistumaan isoon kaupunkiin. Huomenna joutuu jo vähän harjoittelemaan, sillä lupasin miehelle että mennään käymään ostoksilla isommassa kauppakeskuksessa. Onneksi tavarapaljous vie mun huomion mahdollisesta ahdistuksesta.

Mieli on hyvä ja korkealla. Tänään on hyvä olla.

1 kommentti:

  1. Heippa! Etsiskelen lisää lukemista täältä blogien seasta ja sun blogi vaikuttaa kivalta eli alanpa seurailemaan :) En ole näköjään ainut kiloklubin käyttäjä ja kaloreiden kyttääjä :D

    http://noanyexcuse.blogspot.fi/

    VastaaPoista