sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Talvi tuli, mut kohta on kevät !

Tulihan se talvikin tähän kolkkaan maata. Maa on valkeana ja tuntuu vähän ehkä valoisammalta?

Mun on tosi vaikea tässä tilassani tulla tänne, sillä tää blogi muistuttaa mua sydäntä särkevästi siitä, että olen joskus ollut lähellä onnistumista. Hienoa silti lukea teidän blogeja ja seurata kuinka te porskutatte eteenpäin, toiset ovat pysyneet hyvin kuosissa ja toiset lähteneet upeeseen uuteen nousuun. Voitte taputtaa itteenne olalle, hyvä! Vaikka kirjoittelenkin toista blogia, en oo silti mitenkään hylkäämässä tätä blogia! No way in hell! I keep on going!

Sairasloma jatkuu taasen kolmella viikolla, mulla on kerran viikossa tällä hetkellä terapiaa psykologin kanssa. Mielialalääkitystä nostettiin. Psykiatrille pitäisi saada varattua aika arviointiin, ihan jo noiden kela-juttujen takia. Jotenkin kaikki tää hässäkkä saa aikaan sen, että kaduttaa kun tuli lähdettyä tähän mukaan. Tietysti mun järki sanoo, etten mä ois enää kauaa jaksanut töissäkään.

Olen tosi otettu siitä, kuinka moni halusi toisen blogin osoitteen :) Kaikki ketkä sitä on pyytäneet, sen saivat.

Ruokajutut pyörii edelleen mielessä päivittäin, syöminen on kyllä ollut ihan sitäsuntätäroskaruokaa. Mulla on veto käynnissä, että pystynkö olemaan ryypiskelemättä vappuaattoon asti. 1.1.2014 aloitin. Tulee vähän pidempi tipaton kuin muilla. Tuleepa sekin vaikuttamaan positiivisesti näihin mielen asioihin.

Nyt mä olen jo hivenen vetämässä rekeä kohti terveellisiä tapoja, oon jo mättäny marjoja ja rahkaa, sekä pienentänyt annoskokoja. Eipä sillä, kuluneella viikolla vedettiin kerran hesemättöö... Vedenjuontia oon kans pikkuhiljaa lisäilly. Huomenna aattelin ottaa ohjelmaks sen kolme litraa.

Irtisanoin salisopparin. Olin niin kyllästynyt maksumuistutuksiin, joita oli mulle vuoden aikana tullut jotain 3 kpl. Kysehän ei siis ollut siitä ettenkö ois maksanut tai että suoraveloituspäivänä ei olisi ollut tilillä rahaa, vaan ihan siitä että homma ei toiminut. Lisäksi kkmaksuun oli tulossa korotus, enkä ole lapsettomana ihmisenä valmis maksamaan palveluista jotka eivät minua kosketa. Että heippa sille salille! Vielä paikkakunnalta löytyy kaksi salia, joista toinen on easyfit. Halpa ja tunteja enemmän, kuten spinningtunteja, joiden osuus mun edellisellä salilla vaan harveni. Ei vaan oo käsitystä onko siellä esim. asiallisia käsipainoja ym. Toinen on sitten pieni sali, jossa korkea kkmaksu, mutta johonka sisältyy puoleksi vuodeksi ilmainen pt. En vaan yhtään tiedä olenko valmis sitoutumaan taas vuodeksi. Onneksi mulla on toi uskollinen karhu, joka jo hiukan mua houkuttelee hyppäämään selkään.

Kaiken tämän terveellisyyspaapatuksen jälkeen kerronkin, että meen paistaa lettuja! Hahah!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti