keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Läskin kolesteroliarvot

Tänään oli toinen lääkäriaika, nopeempi reissu kuin viimeksi, olihan mulla vaan yksi aika tällä kertaa. Pääasiassa piti se papakoe ottaa ja semmoset jutut hoitaa. Palautin myös BDI-testin. Tulokseksi sain 27, joka viittaa vakavaan masennukseen. Koin että vaikeinta just tällä hetkellä mulle on se, että alan parkumaan esim. kaupassa. Se on ihan hirveää! Ei se mun itku todellakaan tarvitse edes mitään syytä. Noh, kuitenkin, lääkkeitä en viitsinyt hakea tänään. Olo oli jotenkin niin surullinen lääkärin jälkeen.

Postiivista tietoa tarjosi labratulokset... Mun kolesteroliarvot oli kyllä aivan loistavat! HDL 1.42, yli 1,0 pitäisi ollakin, LDL 2,5, tulisi olla alle 3 ja Trigly 1,38, tulisi olla alle 2,0. Huikeeta! En mä kovia rasvoja kamalasti syökään. Suola-arvo oli vähän alhaalla, siitä varmaan johtui mun eilinen himo pistaasipähkinöihin, joita mussutin menemään desin(320 kaloria!) verran. Ekg oli normaalin terveen nuoren naisen. Paastosokeri 5,2. Kilpparit oli ok. Eli mä oon vaan läski omasta tahdostani.

Vaa'allakin piti käydä, lääkärin vaa'an mukaan painoin huikeat 142,9 kg. Toivon todellakin että oma vaaka näyttää vähän eri lukemia huomenna aamulla. 140,9 kg näytti siis viime viikon torstaina. Ja viikko ennen sitä 137,?

En jaksa postata noita mun ruokailuja, mutta tärkeintä että pallukat on ollu vihreinä ja kalorit maltillisissa rajoissa. Maanantaina tais jäädä vähän kuitupallo punaiselle...
Maanantai: 1427 kaloria
Tiistai: 1585 kaloria(huom! söin pähkinöitä!)
Keskiviikko: Päivälliseen mennessä 1265.

Liikuntasaldo:
1 x sali
1 x aerobinen
1 x venyttely

Loppuviikolle ei siis mikään paha rasti. Jäljellä vielä 1x sali, 2x aerobinen ja 3x venyttely, joista yhden venyttelyn aion hoitaa tänään pois alta.

Lomakin jo häämöttää! Enää 23 päivää aurinkoon. Tänään kaivoin esiin matkalaukun ja tyrkkäsin sinne pyykinpesuainetta imemään ummehtunutta tuoksua. Kävin läpi kesävaatteitakin. Kai siellä jotain käyttökelpoista on. Ja eihän mua kukaan siellä tunne!

Kuva edelliseltä reissulta Puerto De La Cruziin 01/2012. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti