sunnuntai 10. marraskuuta 2013

1 viikko.

Hömhöm... Ekalta viikolta siirtyy seuraavalle viikolle yksi aerobinen ja yksi venyttely. Mä en tänään yksinkertaisesti enää ehtinyt salille! Eli ensi viikolla kaksi tuntia salia ja kolme aerobista ja 4 x 15 min venyttely.

Nukuin myöhään, heräilin pitkin yötä jälleen, ylläri. Lähdettiin isänpäiväilemään keskiseen Suomeen puoliltapäivin. Aamupalaks söin aamupuurot raejuustolla ja leseillä. Söin sitten vielä matkalla rahkaa ja mansikoita. Perillä olikin sitten savulohta, naudanpaistia, valkosipuliperunoita, kastiketta, patonkia, salaattia. Otin näitä kaikkia. Annoin itselleni luvan syödä patonkia, mutta vain jos vielä maittaa kun lautanen on tyhjä. Perunoita söin jonkun 150g, eli ihan tarpeeksi! Jälkkäriks oli suklaakakkua ja kahvia. Söin pari lusikallista kakkua näön vuoksi. Mä en pidä kakkua herkkuna, koska oon aina inhonnut kakkuja. Joo, oon vähä epätavallinen läski. Tälle päivälle arvioiden 2000 kaloria, kun en enää ehtinyt mättämään mitään kun tultiin kotiin. Mulla on aamusta labroja, joihin tarvii olla 12 tuntia syömättä ja juomatta. Eiliseltä kaloreita 1500.

Mutta hei, ei herkkuja eikä alkoa!

Eilinen salitreeni meni suoraan hauiksiin, kipeetä on. Ojentajiin tarvis taas keksii joku uus juttu, sillä eteenpäin mä en pääse pelkällä taljalla + köydellä. Ranskalaista mä eilen yritin, mutta ei. Ei toi kyynärpää kestä sitä liikettä. Siihen tarvii ettii joku superhyvä liike. Pystypunnerrus käsipainoilla seisten menee taas paremmin! 6 kilolla alottelin ja nyt menee jo 7-8-7kg. Yritän vuorotella pystypunnerruslaitteen ja noiden käsipainojen kanssa, se on ainakin tähän asti toiminut hirmusen hyvin, ja selvästi tulee voimaa olkiin. Vipunostoja sivulle pitäs taas kokeilla, kuinka noi olkapäät siitä tykkää. Todennäköisesti se on yks liike mitä en voi tehdä.

Ens viikkoa päin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti