maanantai 16. syyskuuta 2013

Vielä henki pihisee

Hellurei!

Alkaa pikkuhiljaa tauti hellittämään. Mysteeriksi on sairaus jäänyt, sillä verikokeissa näkyi vain pieniä tulehdusmerkkejä, ja nieluviljely oli negatiivinen. Suu on vielä hiukan kipeä, kitalaki varsinkin sekä viisureiden takana olevat ikenet tulehtuneet. Vielä ei oo mitään asiaa liikkumaan, mutta ehkä kohta voi syödä jotain muutakin kuin pehmeetä ruokaa?

Tänään oli ekaa kertaa suht pirtee olo, vaikkakin hemmetinmoinen päänsärkykohtaus tuossa äsken painoi päälle. Sitkeesti vaan jatkoin hommiani ja särky vähitellen hävisi, otin kyllä Buranaakin... Kävin tänään kaupassa, tarkoituksena ostaa vaan sitä terveellistä ruokaa. Tavoite toteutui, ja ostin porkkanoita, lanttuja, perunoita ja lihaa. Lisäksi maidot sun muut leikkeleet. Laitoin lihapadan uuniin, johon heittelin juureksia ja mausteita, sekä pienen tölkin tummaa olutta. Lopuista lantuista keittelin sosetta jonka pakastan joululaatikkoa varten. Mulla on nyt just nousemassa porkkana-kaurasämpylät. Mähän en tunnetusti oo mikään leipuri, mutta eikai sitä opi jollei yritä edes.

Mua jännittää. Lähenee se päivä jolloin mun on PAKKO kohdata vaaka. Lokakuun 1. päivä saa olla se päivä jolloin totuus tulee julki. Varmasti asian kohtaaminen masentaa. Taas yhtään tiiä kuinka mä selviän siitä, miten mä nousen ylös.

Huoh.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti