keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Jokohan nyt

Tää tauti alkaa ilmeisesti hellittämään. Ainakin eilisen perusteella... Siivosin 5 tuntia ja rymsteerasin. Leivoin mustikkamuffineita, tuli kerrankin aivan loistavia! Korvasin vehnäjauhoja kaapista löytyneillä mantelijauhoilla. Rasvaa n. 20 muffinin tekoon meni mielestäni vähän, n. kolme ruokalusikallista. Maitorahkaa laitoin kanssa. Että tulipahan syötyä nekin kalorit...

Noh, illalla olikin ihan tukkoinen ja väsy olo. Edelleen on vähä heikko fiilis, mutta kyllähän tämä tästä. Tänään oonkin ottanu rauhallisemmin, huomenna on taas vuorossa töitä, töitä ja töitä. 4 päivää töitä, yks vapaa ja sitten viis vuoroo joista yks pitkä 7-21. Sit saa vähä höllätä kun sunnuntai vapaa, ja lauantaina pääsee istuun iltaa.

Se on sitten syksy. Kävin tänään ulkoilemassa sen verran että heittelin kuolleet kukkaset menemään ja keräilin kesätavaraa terassilta sisälle. Haikeaa :(  Keräilin kukkia sisälle maljakkoon, sillä ihan kohta ne pirun hallayöt ovat täällä.

Gladiolukset nousi sittenkin vaikka olinkin vähän myöhässä. 
En oo siis liikkunut taas torstain jälkeen, että viikko tuli sairasteltua. Tänään alottelin 45 minuutin venyttelyillä. Kävin rauhallisesti koko kropan läpi. Tein tänään myös kaksi treeniohjelmaa salille, yksjakosia kaks vähä erilaista. Vois tehdä kumpaakin x 2 per vko. Tän viikon reenit saa luvan olla perjantaina aamuvuoron jälkeen sekä sunnuntaina. Huomenna en millään ehdi liikkua, sillä ennen iltavuoroa on suuhygienistille aika. Hrrrrhhh.. hui. Oon lykänny ihan liian kauan hammashoitoja, ja nyt pelottaa onko mun suussa enää terveitä hampaita...

Profiilikuvan vaihtopäivä. Huomaa Costello Hautamäki-tukka. Ääh! kasvais nyt! 

Mun ruokailut on siis ollu viime päivinä ihan from fatland. Tuntuu et mä oon mussuttanu kokoajan jotain hyvää. Morkkiiiiis! Mä oonki kaivanu taas kunnon ruokaohjeet esiin ja alan soveltaa niitä. Korjausliike on tehtävä ja se on välttämätön. Mä taas NIIIIIN pystyn tähän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti