lauantai 24. elokuuta 2013

Yövuoron jälkeisiä.

Heräilin klo 13 ja olin ihan virtaa täynnä. Söin aamupalaa ja pienen sohvalla rötköttelyn jälkeen painelin lenkille. Ei ollu virhe! Aivan mahtava ilma! Ei paljoo näkyny muita lenkkeilijöitä, vain ohi ajavia autoja.

Venyttelin tuossa lenkin jälkeen, ja huomasin harmikseni että 2 kk pyöräilyt ja venyttelemättömyys on jättäny jälkensä. Varsinkin jalkojen takaosat on ihan kireellä. Ei hyvä.

Edessä vielä yksi yö, ja sitten vapaille mars! Huomenna suunniteltiin lähtevämme retkelle luontoon! Ihanaa!

Mun lenkkilook. Kulahtaneet kollarit, joissa vissii haaroissaki reikä, joku elloksen huppari, joka toimi lämpimän sään takia mun suurena hikipyyhkeenä. Huomaa tyylikäs naamasensurointi. Mun tukka on taas kuin Costellolla. Hermot menee tähän kasvattamiseen! 

Kelpaa lenkkeillä! Harmittaa tosi paljon kun toi kevyen liikenteen väylä on tosi surkeessa kunnossa. Paikoitellen nousee oikein kunnon pomppuja jossa meinaa pyörällä lentää pusikkoon.

Paluumatkalla eräässä mäessä oli tämmöinen kirittäjä! Kovaan ääneen maukui mulle kannustuksia. Kissat <3 Ja koiratkin on <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti