perjantai 1. maaliskuuta 2013

Yks treeniohjelma

Laitetaanpa tänne tällänen. Eli tämmösen setin vedin tänään. Laskeskelin huvikseni että toistoja tulee 475. Eikä se nyt niin paha ollut. Mä en tiedä onks nää kaikki ihan niiden nimisiä, mutta kysykää jossette tiedä. Tää ei oo pt:n suunnittelema ohjelma, tää oli närpitty vähän sieltä sun täältä, painot oli aika semipolttavia, parempaankin oisin pystynyt. 

Ylätalja eteen myötäotteella 50 kg x 10 x 3
Kulmasoutu alataljassa 15 kg x 10 x 3
Jalkaprässi(vaaka) leveällä asennolla 130kg x 10 x 3!! Raivolla! 
Vinopenkki(30astetta) käsipainoilla 10 kg x 10 x 3
Ransk.punnerrus käsipainoilla 6kg x 10 x 3
Etureidet laitteessa 40 kg x 10 x 3
Takareidet laitteessa 45 kg x 10 x 3
Pystypunnerrus laitteessa 15 kg x 10 x 3
Yläselkäjuttu ylätaljassa köydellä 17,5kg x 10 x 3 
Hauis alataljassa suoralla tangolla 15 kg x 10 x 3 
Vatsarutistukset pallolla 15 x 3
Vinot vatsalihakset 5 kg pallon kanssa 20 x 3 
Supermies 20 x 3

10 min lämmittely juoksumatolla + n. 15 min aerobinen lopuksi, 2 min tasamaata, minuutti 14 asteen mäessä, 2 min tasamaata jne... Päälle pikaiset venyttelyt. Mä haluan aina haastaa itteeni, siksipä mä koklaan aina tietyin väliajoin lopuksi tota inhoamaani pystypunnerruslaitetta, jolla jaksoin vielä marraskuussa tehdä VAIN 5 kg x 15 x 3. Sekin tuotti suuria vaikeuksia. 

Mut tällästä mulla tänään. Saapi kommentoida. 

3 kommenttia:

  1. nyt tartti saada liha liikkeelle ! Jos käy harvoin, saa vetää hyvän setin kerralla. Ja mulle se tuska, kipu, polte, oksennus ja itku on just se juttu mikä saa mut lähteen salille.

    VastaaPoista