keskiviikko 13. helmikuuta 2013

En mä tänään ...

Kivoja kommentteja sain edelliseen mielihäiriö-postaukseeni. Kauheen kiva kun mun päänsisäisille ongelmille nauretaan. No ei vais. Jep, mulla harvemmin on asiallisia postauksia... Mä en jaksa olla vakava. Jos laihduttaa vakavasti se ei voi onnistua! SILLÄ ilakoimalla ne kilot on tullutkin, joten ne kilot tulee surulliseksi eikä suostu lähtemään, jossei välillä naura ittelleen. Kaikista terveellisintä on mennä ihan peilin eteen, ottaa mahamakkarasta kiinni ja nauraa höröttää! En mä kyllä niin tee oikeasti, mutta enivei, ymmärrätte varmaan kuitenkin pointin. Nyt siellä ne kaksi-kolme henkilöä, jotka tuntevat mut tosielämässä hymyilevät ja miettivät mielessään "Joo, taitaa se ihan oikeesti tehdä niin aamuisin". Ja millaista elämää se on jos otsa kurtussa kammetaan sitä parsakaalia naamaan ja samalla nolostellaan töissä kun pierettää? Oon ainakin ilmoittanu töissä että oon nyt dieetillä ja että mua pierettää koska joudun syömään terveellisesti. Oonpahan ainakin tehokkaamman kuuloinen kun kakstahti pärisee kun kiidän pitkin käytäviä. Se piereminen helpottaa muuten maitohappokapseleilla...

Mä kävin vähän kurkkimassa painoo tänää kun sattu just sopivasti vaaka mun aamutouhujen tielle... No on se tippumassa... En kerro kuinka paljon ;) !

Hei arvatkaa mikä ärsyttää eniten noissa treeni- ja ruokaohjeissa? Se kun siellä on törkeitä yhdyssanavirheitä tai muita kirjoitusvirheitä. Tiedän, ei tässäkään blogissa mitään kielioppia noudateta. Mutta kun, musta on kauheeta jos jossain virallisessa/maksullisessa paperissa on niitä kielioppivirheitä. Mun silmät takertuu niihin ja se ärsyttää ihan suunnattomasti.  Pieni asia ihmiskunnalle, mutta suuuuuren suuri EPT:lle! EPT oon siis minä tästälähin.

Mullahan oli kovat suunnitelmat tälle päivälle, mutta ne kyllä vesittyi sillä että mun kroppa halusi nukkua pidempään ja että se ilmoittaa mulle etten mä tänään jaksa. Noh, yksi treenipäivä jo tällä viikolla takana, kolme jäljellä! Joo, oon vähän ittenipettäjä. Mut suunnitelma on seuraavanlainen loppuviikolle:
Torstaina ennen aamuvuoroo aerobinen, töiden jälkeen sali.
Perjantaina aerobinen herättyä ja sitten iltapäivällä sali.
Sunnuntaina aerobinen joskus herättyä ja iltapäivällä sali.
Saattaa vielä siirtyä toi sunnuntainen lauantaille... Katsotaan nyt. Lauantaina mennään nimittäin kattoon Vadelmavenepakolaista Tampereen teatteriin. Oon kuski! Syömään ei vissiinkään mennä ennen eikä jälkeen, käydään vaan kattoo se näytös kun liput sai halvalla.

No nyt oon taas purkautunu tarpeeksi! Saa lopettaa!




2 kommenttia:

  1. En mä tiedä, olenko mä tätä kertonut mutta mua hymyilyttää ja jopa ihan naurattaa mun ihana 1-vuotias tyttäreni jota siis imetän...

    ...unenpöpperössä hän etsii rintaa ja osuu jompaankumpaan vatsamakkaraan ja imuttelee mulle fritsua:-)

    Makkarasta on siis iloa meille molemmille:D

    VastaaPoista