tiistai 18. joulukuuta 2012

Viimeinen PT-tapaaminen :(

Tänään olikin ihan vika PT-ohjaus, ja oon ihan murheissani. Kuinka mä nyt tästä eteenpäin? Osaanko mä? Otanko mä uuden paketin keväämmällä? Kuka sen maksaa?... Oivoi.

Viimeisellä puolituntisella vedettiin kova PowerPlate-treeni. Mun kädet on ihan spagettia!

Kävin tänään joululahjaostoksilla. Ostin sisaruksilleni ah, niin tylsiä, mutta tarpeellisia käsipyyhkeitä. Äidilleni Iittalaa, rakas sai vielä yhden lahjuksen, neulepaidan. Parhaalle kaverille ostin Pentikistä semmoisen ihanan kannellisen harmaan lasikulhon. Oon ihastunut niihin, itseltä löytyy sellaisia pienemmässä koossa. Tuohon laitoin vielä mukaan vanilja- ja mustikkamakusiirapit. Isälleni olen koonnut sellaisen yllärikorin punaviineineen. Rakas saa sen neuleen lisäksi kylpytakin ja himoitsemansa Vain elämää-levyn. Joo, mun mies on vähän lälly :DD Lahjat tuossa paketoin, ja seuraavaksi ajattelin alkaa raivaamaan tilaa joulukuuselle <3

Tänään söin aamulla puuroa, treenin jälkeen heraprotskuu, kauppakeskuksen kahvilassa tilasin kanelicappuccinon, siinä luulossa ettei siinä ole sokeria. Mut siihen tulikin sitten joku inhamakea kanelisiirappi. HYI. Kotiintullessa söin pienen grahamlihapiirakan(jootiiän) sekä karjalanpiirakan Polar 15 juustolla. Nyt mulla on projektina hanhenrintaa ja punakaalipyrettä.

Huomenna on muuten taas TUOMIOPÄIVÄ! Vaaka taas ujeltaa :(( Huoh. En mä taidakaan syödä tänään enempää.

1 kommentti:

  1. Eiku innolla vaan hyppäät siihen puntariin ja oot valmiina riemunkiljahduksiin!:)

    VastaaPoista