maanantai 10. joulukuuta 2012

Uuden elämän alku, vol 2

Hei nyt oikeesti! Loppu se mussuttaminen ja mä pääsin salille! Oli pikkasen rankkaa tolleen flunssan ja puolentoista viikon tauon jälkeen. Kannatti, vaikka sali olikin tälleen maanantaina IHAN TÄYNNÄ! Kiva kikkailla siinä penkissä, kun jotkut äijänkäppyrät hengitti niskaan kytätessään et koska vapautuu painot ja penkit. Juujuu, minä se vaan voimailin kaikessa rauhassa... ja näytin varmaan tosi epätoivoiselta. Olo oli ainakin sellanen niiden painojen armoilla. Kyllä se siitä! Huomenna taas PT:n vuoro kiduttaa mua. Saan varmaan noottia, mutta minkäs lenssulle voi :(

Mun syömiset on ollu tänää vähän niin ja näin, tuntuu siltä että ois joku vatsapöpö tulossa. Tosi ällö olo koko päivän ja vatsassa tuntuu kummalle, ruokakaan ei maistuisi mitenkään. Aamulla meni puolikas puuroannos, kymmenen maissa ruisleipä ja sitten yhden aikaan jauhelihakastiketta ja spagettia (hyvin pieni annos!). Tulin kotiin niin söin tuorejuustoa ja ruisleipää. Nyt mulla on vielä treenin jälkeiseksi evääksi tulossa seitiä kasviksilla.

Viikonlopun juhlinnat meni kyllä loppujen lopuksi syömisten osalta hyvinkin putkeen, ravintolassa söin naudan ulkofilettä jallu-pippuri-KERMAsoosin sekä kasvisten kera. Auraperunat kuuluivat myös annokseen, mutta en mä syönyt kuin haarukallisen. Perunat ei oikein oo mun juttu. Jos mä oisin tilannu ranskikset, olisin aivan takuulla syönyt kaikki.  Olen mä siis jotain oppinut :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti