maanantai 17. joulukuuta 2012

Maanantaipäivän blues

Ei vitsi mä oon kyllä ihan sekasin viikonpäivistä, olin aamulla ihan varma, että tänään on perjantai. Hohohoo... Vapaat alkoi, ja loppuviikosta sitten pariksi yöksi töihin.

Tänään pidän kyllä aivan takuulla lepopäivän! Muuten menee taas ihan överiks, niinkun tuossa joitain viikkoja sitten. Mä en tajua mikä hinku mulla on vetää aina tälläsii överikausia, että liikkuu niin että palaa loppuun. PIMEETÄ!

Tänään olen syönyt taas hiilaripainoitteisesti. Niin tyhmää. Aamulla en jaksanu herätä riittävän aikaisin puuron keittoa varten(mikropuuro, HYIYÖK), niin söin taikaruisporkkana-paahtista kalkkunametukalla ja kurkulla. Töihin evääks ruisleipää kalkkunametukalla ja kurkulla, sekä tyyliin vajaa desi kypsää makaronia ja kypsää jauhelihaa joku desi myös. Puolikkaan protskupatukan vedin kanssa jossain välissä. Illaksi oon nakittanut mieheni tekemään jotain tomaattista broiskujuttuu riisin kera. JES!

Nyt mä kellahdan kyllä hetkeks päivätorkuille, alkaa olee virta niin vähissä.

Palaillaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti