sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Henkilökohtainen ennätys!

Olen nimittäin käynyt tällä viikolla jokapäivä salilla! Joo, meinaa taas mennä överiks... vai eikö?  Katsotaanpas...

Maanantaina Salitreeni, koko kroppa 1h20min
Tiistai PT-Treeni 1h 10 min
Keskiviikko Salitreeni, yläkroppa 1h 10 min
Torstai Zumba n. 50 min
Perjantai Kevyt(raskas)Spinnig 35 min
Lauantai Salitreeni, jalat, 1h
Sunnuntai Venyttely, 1 h

Eli käväsin tänään venyttelytunnilla. Oli ihan jees, vaikka ennemmin mä käyn siinä puolen tunnin venyttelyssä, joka on ehkä enempi suunnattu treenaajille, toi tän päivänen tuntu olevan suunnattu istumatyötätekeville henkilöille, enkä juurikaan saanut siitä mitään irti.

Oon syöny tänään tosi huonosti, hiilareita ihan liikaa. Aamulla en ehtinyt tekemään puuroa ennen töihinlähtöä, hoidin mieluummin parisuhdetta ;) No hyi mua! Mä kerron kaiken!( Mun mies on vaan paras) Sitten söinkin töissä proteiinipatukkaa, ruisleivän, profeel raerahkan. Kun tulin kotiin, tekaisin nopsaan jauhelihamakaronimössöö. Voin kyllä kertoa ylpeänä, etten oo syöny varmaan koko projektin aikana kyseistä ruokaa. Äsken nassutin ruisleipää päällisineen ja vissyy.

Kattelen tässä joulumielelle-konserttia, Johanna Kurkela laulaa NIIIIN kauniisti. Huoh.

Elämä on ihanaa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti