sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Liha on heikkoa

Sillä mulla oli oikeen mättöpäivistä mätöin eilen. Olen tekopyhä laihduttaja, koska syyttelen muita ja sitten ratkean itse :D Anteeksi siis mitä nöyrimmin !

Aamu meni vielä hyvin, puurosetti, sitten pari taikaruispaahtista kananmunalla, töissä sitten puol neljän aikaan maustamaton&rasvatonjogurtti-puolukka-banaanismoothie, maistelin n. desin porkkanakeittoa. Mutta sitten potti otti ja räjähti! Mieheni oli tehnyt iltapalaksi pizzaa, sauna oli lämmin, oli kylmää olutta ja huoneenlämpöistä hyvää punaviiniä. Noh, kaikki meni, kuten kourallinen marianneja sekä popcorneja. Kävin vaa´assa pettymässä, kilohan sieltä oli kaikenkaikkiaan jo kahden viikon mässäilyjen takia kertynyt. Mulla on ihan järjettömän paska olo, fyysisesti kuin henkisestikin.

 Mua suoraansanottuna vituttaa. 

Salillakin oon käynyt vaan kolme kertaa tällä viikolla, enkä oo harrastanu kertaakaan aerobista liikuntaa. Väsyttää niin että mieluummin nukun ennen iltavuoroa pitkään. Tää syksyn aika on vaan niin ylitsepääsemättömän rankkaa. Otin tänään taas kiloklubin ruokapäiväkirjan käyttööni. En oo vieläkään valmis maksamaan mistään muusta nettisivusta. Olen pihi köyhä. Ei jumalauta, tää ei saa kaatua tää homma tähän! Ei vaan saa!

2 kommenttia:

  1. Nyt vaan katse kohti tulevaa, se mitä on tapahtunut, on tapahtunut, eikä sitä voi enää muuttaa. Mieti, mitä oikeasti haluat ja millä sen saavutat! :) Tsemppiä, ei se homma tähän kaadu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä! Se on lokeroitu mun aivojen motivaatio-osaan tervetulleena täytteenä :) Kyllä tämä tästä!

      Poista