tiistai 2. lokakuuta 2012

Jaaaaa jaksaa, ja jaksaa, ja jaksaa!

Siis mihin tää aika taas menee? Viime viikolla lupasin pyhästi käsi pastapaketin päällä, että aivan varmasti kertailen ennen seuraavaa italiantuntia kielioppia. No paskat taas. Nytkin pitäs käyttää tää aika läksyjen tekemiseen, mutta en mä enää muista että mitä läksyä viimeks tuli :D Hyvä minä. Tekis mieli olla menemättä ollenkaan, mutta ne perkeleet menee sitten kuitenkin jo uuteen kappaleeseen tällä kerralla. Kaikki kolme ekaa kertaa ovat olleet pelkkää tyhmää kertausta. Eli just sellasta mitä mun pitäs kotona kerrata.

Tänään kävin tekemässä piiskurin kanssa treenin ihanine venyttelyineen powerplaten kanssa. AH! Se oli niiiin ihanaa. Otettiin ohjelmaan myöskin hauikset ja ojentajat. Mun treeni vaan laajenee ja laajenee. Painoja nostettiin myöskin. Että en mää niin helpolla pääse. Vatsarutistukset menee nyt 30 kilolla ja se tuntuu jo jossain. Kädetkin ovat ihan spagettia. Ristiveto pompsahti 40 kiloon. Varmaan johtunee siitäkin, että mulla tätä massaa on, niin on helpompi tehdä sitä liikettä? En mä tiedä.

Kävin tänään röntgenissä, jossa kuvattiin ton reuman takia lantioranka ja mun yllätykseks keuhkotkin. Oon kyllä ihan satavarma ettei sieltä mitään löydy! Ranteet on kyllä aika kovilla ja jostain syystä peukalot? Raivostuttava sairaus. Huomenna meen viimein kokeileen sen BodyBalancen, sitten pitäis vetää päälle salitreeni. Torstai-aamuna lähtee kone, mutta salihan aukee jo viideltä ;D Saa hyvät torkut sitten lentsikassa.

Uskalsin tänään maistaa Alpro soya choco lightia, ja se oli superhyvää! Vedin sellasen salin jälkeen kun oli aivan järkky nälkä enkä ihan heti kotiin ollut pääsemässä. Tota vois alkaa pitää kiellettynä herkkuna, purkillisessa on 113 kcal. Ei niin paha ja sopii hyvin mun päivän syömisiin. Maidosta en niin kovasti välitä, ja piimääkin tulee juotua tosi vähän. Juustojakaan en juuri syö. Veikkaan siis että jää noi vitamiinit saamatta.

Taidanpa vetää pienen välikuoleman ja jatkaa kolmatta kertaa tänään kylille päin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti