keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Iso Persaus.

Tän illan treenissä huomasi eiliset painojen nostot, vatsalihakset ihan törkimyskipeinä. Selvisin silti kaikesta kunnialla ja paremmin kuin odotin! Oon mä ihan selvästi kehittynyt ja lihasvoimaa on tullut. Kestävyys on vähän niin ja näin.

Tänään oli punnituspäivä, masentavasti +300g, mutta ilokseni -2cm vyötäröltä! Olen siis saanut lihasta läskin tilalle. Päätelmä on tämä ;D NIIN JOO, ja tavoitefarkut meni jalkaan ja kiinnikin! Eihän ne mukavilta tuntuneet, mutta kiinni meni!

Huomenna sitten aamusali klo 5 ja sitten pikaisesti kotiin, sitten Pirkkalan kentälle. Reissu pelottaa ja huolestuttaa ihan hirmuisesti se että kuinka sitä tulee syötyä ja juotua väärin. Yritän syödä salaatteja ja keittoja, ja voihan sen perunan jättää annoksesta syömättä. Hyvää ja halpaa viiniä en pysty vastustamaan, mutta olutta kyllä. Jännittää se lentäminenkin, mahtuuko mun arse penkkiin ja vyö kiinni? Tammikuussa mahduin SpanAirin vöihin, toivotaan nyt että BalticAirin ropellikoneeseen mahtuu mun persaus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti